پرینس ادوارد آیلند در جدیدترین پذیرش خود تعداد متقاضیان دعوت شده را بیش از دو برابر کرد

به گزارش تور یونان ارزان، استان پرینس ادوارد آیلند در پذیرشی که در تاریخ 21 فوریه برگزار شداز 100 متقاضی مهاجرت کاری دعوت کرد برای انتخاب استاتی شدن به منظور اقامت دائمتقاضا ارائه نمایند. این تعداد بیش از دو برابر تعدادی است که در پذیرش ماه ژانویهصادر شده است. از این تعداد دعوتنامه، 170 متقاضی در دسته های اکسپرس انتری و تاثیربازار کار (Labour Impact)حضور داشتند. البته برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد ایلند - PEI PNP - مشخصا اعلام ننموده است که از چه تعداد متقاضی اکسپرس انتری دراین پذیرش دعوت نموده است.

پرینس ادوارد آیلند در جدیدترین پذیرش خود تعداد متقاضیان دعوت شده را بیش از دو برابر کرد

بعلاوه، برای 29 متقاضی کارآفرین هم به وسیله راستا مهاجرتی ویزای کار (Work Permit Stream) این استان دعوتنامه صادر شده است. برنامه مهاجرتی استان پرینس ادوارد آیلند بخشی از برنامه مهاجرت استانی کانادا است که به استان های کانادا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند. بعلاوه، برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند دارای یک دسته اکسپرس انتری است که با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است.

سیستم اکسپرس انتری هم سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان پرینس ادوارد آیلند در نظر گرفته شوند باید ابتدا به طور جداگانه تمایل خود را به برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند اعلام نمایند. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری هم که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در مجموع امتیازات اکسپرس انتری دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

پروفایل ها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی و رتبه بندی می شوند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

استان پرینس ادوارد آیلند از متقاضیانی که از طرف کارفرمایان این استان پیشنهاد شغل ندارند استقبال می نماید؛ در عین حال، اعلام نموده است که اولویت ر ابه افرادی می دهد که در حال حاضر در این استان مشغول کار و زندگی هستند.

دسته Labour Impact با اکسپرس انتری مرتبط نیست و به سه راستا مهاجرتی مبتنی بر ابراز تمایل (EOI) مبتنی است: اسکلید ورکرز (در استان پرینس ادوارد آیلند و کانادا)، فارغ التحصیلان خارجی و کارگران مهم (Critical Workers). متقاضیان این راستاهای مهاجرتی باید علاوه بر داشتن معیارهای دیگر، از طرف یک کارفرمای داخل این استان پیشنهاد کار تمام وقت بلند مدت داشته باشند.

بعلاوه، راستا مهاجرت بیزنسی Work Permit (ویزای کار) مناسب آندسته از کارآفرینان خارجی است که مالک کسب و کار هستند و یا در امر مدیریت دارای سابقه و تجربه هستند و مایل به راه اندازی و اداره کسب و کاری در استان پرینس ادوارد آیلند می باشند. این راستا مهاجرتی هم مبتنی بر ابراز تمایل است، پایین ترین امتیاز متقاضی این راستا مهاجرتی در این پذیرش، 117 بود.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1840

به "پرینس ادوارد آیلند در جدیدترین پذیرش خود تعداد متقاضیان دعوت شده را بیش از دو برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرینس ادوارد آیلند در جدیدترین پذیرش خود تعداد متقاضیان دعوت شده را بیش از دو برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید