پیگیر تجمیع مدارس کوچک در مناطق آزاد هستیم

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم موذنی در این نشست خبری که به مناسبت هفته شوراها برگزار گشت، گفت: معاونت فرهنگی - اجتماعی و گردشگری در دولت یازدهم در ساختار شورای عالی مناطق آزاد، شکل گرفت پس از این موضوع تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش تنظیم و منعقد شد که برکات زیادی برای دانش آموزان مناطق آزاد و خانواده های آنها داشته است.

پیگیر تجمیع مدارس کوچک در مناطق آزاد هستیم

وی اضافه نمود: مشارکت مناطق آزاد با آموزش و پرورش به سمتی می رود که بتوانیم الگوی ارتقاء تعلیم و تربیت را ارائه کنیم. آموزش و پرورش با جمعیتی بالغ بر 13 میلیون نفر نیازمند مشارکت با همه دستگاه ها و در بعد وسیع تر با همه مردم است.

دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش در مناطق آزاد کشور گفت: مسائل مدارس در سطح مناطق آزاد کمتر از سایر استان ها در سطح کشور نیست، به عنوان مثال در منطقه کیش آموزش و پرورش تنها حقوق معلمان را می پردازند و بیشترین هزینه های اداره مدارس بر دوش سازمان مناطق آزاد است.

موذنی شرح داد: در منطقه آزاد اروند، به خصوص در بخش های محروم براساس تفاهم نامه، اقدامات خوبی اجرا شده و مناطق آزاد برای ساخت و تجهیز مدارس در این مناطق در سال تحصیلی 93 - 94، 50 میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی بیان کرد: در مناطق آزاد تجمیع مدارس کوچک را دنبال می کنیم و به مدارس شبانه روزی نیز هم نگاه ویژه ای داریم. مدارس شبانه روزی در سراسر کشور با هدف رفع محرومیت ها شکل گرفته اند اما نگاه ما توانمندی و استفاده از فرصت های تعلیم و تربیت است لذا رویکردهای مختلفی اعم از ارتقای کار و مهارت و هنر را در مدارس شبانه روزی به طور ویژه تعریف کرده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 916

به "پیگیر تجمیع مدارس کوچک در مناطق آزاد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر تجمیع مدارس کوچک در مناطق آزاد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید