کدام بازیگر سری فیلم های سریع و خشن فوت کرد؟

به گزارش تور یونان ارزان، خبر فوت یکی از بازیگران سری فیلم های محبوب سریع و خشن موضوع تازه ای نیست. اما بعضی رسانه ها با پرداختن به موضوع باعث شده اند تا هواداران سریع و خشن تصور نمایند که یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم از جهان رفته است.

کدام بازیگر سری فیلم های سریع و خشن فوت کرد؟

به گزارش خبرنگاران، اما آنالیز ما نشان می دهد که اشاره این دسته از رسانه ها به فوت پل ویلیام واکر، بازیگر نقش برایان اوکانر در پنج قسمت از فیلم های سریع و خشن بوده است. در این میان بعضی هم شایعه مرگ وین دنزل را سر زبان ها انداختند، ولی خیلی زود این ادعای عجیب رد شد.

در خصوص مرگ پل ویلیام واکر نیز موضوع فوت او به 30 نوامبر 2013 (9 آذر) برمی شود. طبق روایت پلیس سانتا کلاریتا در جنوب کالیفرنیا، پل واکر با همراه دوست اش با یک دستگاه خودرو سواری پورشه در حال حرکت بوده اند که کنترل خودرو از پل واکر خارج و خودرو به درخت کنار جهت برخورد می نماید. در نهایت نیز خودرو و ستاره سینما هالیوود در آتش می سوزند.

در نهایت نیز به علت از بین رفتن کامل اجزای صورت و بدن پل واکر، پلیس با انجام آزمایش DNA از روی بافت دندان هویت او را تایید می نماید.

بازگشت پل ویلیام واکر به سریع و خشن 10

پس از گذشت 9 سال از فوت ویلیام واکر، بازیگر نقش برایان اوکانر در فیلم های سریع و خشن، کارگردان این سری فیلم گفته که شخصیت برایان اوکانر با استفاده از جلوه های ویژه در سریع و خشن 10 حضور خواهد داشت.

جاستین لین کارگردان سری فیلم های سریع و خشن گفته که فیلم سریع 10 در سال 2023 میلادی روی پرده سینما ها خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2171

به "کدام بازیگر سری فیلم های سریع و خشن فوت کرد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام بازیگر سری فیلم های سریع و خشن فوت کرد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازیگر سری فیلم های سریع و خشن فوت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید