کرونا، دادستان های ایتالیایی نخست وزیر این کشور را بازخواست می نمایند

به گزارش تور یونان ارزان، رسانه های خبری گزارش داده اند که دادستان های ایتالیایی قصد دارند نخست وزیر این کشور را بر سر نحوه مدیریت او در بحران شیوع بیماری کووید-19 سؤال و جواب نمایند.

کرونا، دادستان های ایتالیایی نخست وزیر این کشور را بازخواست می نمایند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس گزارش امروز خبرگزاری فرانسه دادستان های ایتالیایی قصد دارند جوزپه کونته، نخست وزیر این کشور را مورد پرسش و پاسخ قرار دهند.

کونته در حالی از سوی بعضی دادستان های کشورش، مورد باز جویی قرار خواهد گرفت که بر اساس گزارش خبرگزاری شینهوا، انجام تست به منظور تشخیص گستره بیماری کرونا در ایتالیا کندتر از انتظارات انجام می گردد.

با شیوع بیماری کرونا در دنیا ایتالیا جزو کشور هایی بوده است که بیشترین آمار ابتلا و قربانیان این بیماری را داشته است.

ایتالیا با آمار تلفات 34 هزار و 43 نفر ناشی از بیماری کرونا در رتبه چهارم جدول کشور های آسیب دیده از بیماری کرونا قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وب سایت worldometers، ایتالیا تا به امروز 235 هزار و 561 مورد مبتلا به بیماری کرونا داشته که از این تعداد 34 هزار و 43 نفر جان باخته اند.

آمار کلی مبتلایان در دنیا بر اساس گزارش این وب سایت نیز 7 میلیون و 360 هزار و 778 نفر بوده و میزان تلفات نیز 414 هزار و 528 نفر گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1104

به "کرونا، دادستان های ایتالیایی نخست وزیر این کشور را بازخواست می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، دادستان های ایتالیایی نخست وزیر این کشور را بازخواست می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید