گارد ساحلی یونان 90 مهاجر غیر قانونی را نجات داد

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: سخنگوی گارد ساحلی یونان تاکید نمود، نیروهای گارد ساحلی این کشور بیش از 90 مهاجر غیر قانونی را که قایقشان در شرایط بد آب و هوایی با مشکل روبرو شده بود، نجات داده اند.

گارد ساحلی یونان 90 مهاجر غیر قانونی را نجات داد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ گارد ساحلی یونان اظهار داشت، بیش از 97 نفر روز گذشته نجات پیدا نموده اند که این افراد شامل 3 نفر از قاچاقچیان انسان نیز بوده است. قاچاقچیان به مقر پلیس منتقل شده و در بازداشت هستند و 94 مسافر دیگر نیز به یک استادیوم منتقل شده اند.

این قایق اواخر روز دوشنبه با مشکل روبرو شد و عملیات نجات مسافران آن با شرکت 13 کشتی و یک فروند بالگرد شروع و تا روز چهارشنبه ادامه داشته است. گارد ساحلی یونان اضافه نمود، وضعیت سلامتی کلیه مسافران خوب و مناسب است. در این گزارش اشاره ای به ملیت این مسافران نشده است.

دو زن باردار و یک پیرزن به یک مرکز بهداشتی منتقل شده اند. یونان یکی از مهمترین بنادر ورودی مهاجران غیر قانونی به کشورهای اتحادیه اروپا به شمار می رود. تشدید بحران های سیاسی در خاور میانه و شمال آفریقا موجب تشدید ورود مهاجران غیر قانونی به یونان شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 398

به "گارد ساحلی یونان 90 مهاجر غیر قانونی را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارد ساحلی یونان 90 مهاجر غیر قانونی را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید