گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، غیاثی: امیدوارم دوومیدانی سه مدال خوش رنگ کسب کند

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: ملی پوشان دوومیدانی در این دوره از بازی های آسیایی شانس کسب مدال دارند و امیدواریم نمایندگان ایران سه مدال خوش رنگ آسیا را از آن خود نمایند.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، غیاثی: امیدوارم دوومیدانی سه مدال خوش رنگ کسب کند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیمور غیاثی سرمربی تیم ملی دوومیدانی و رکوردار پرش ارتفاع در آسیا درباره وضعیت ملی پوشان ورزش پایه کشورمان گفت: گروه اول ملی پوشان متشکل از چهار ورزشکار از روز گذشته وارد جاکارتا شدند و تا روز مسابقه تمرینات آماده سازی را پیگیری می نمایند. امیدواریم در بازی های آسیایی جاکارتا نتایج خوبی کسب کنیم. ملی پوشان دوومیدانی در این دوره هم شانس کسب مدال دارند و امیدواریم نمایندگان ایران سه مدال خوش رنگ آسیا را از آن خود نمایند.

وی ادامه داد: کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی از چند ماه گذشته برای آماده کردن ملی پوشان برنامه ریزی درازمدت کرد و برای حضور ملی پوشان در مسابقات برون مرزی رکوردی را به عنوان حدنصاب معین ساخت تا وضعیت آمادگی ملی پوشان عیان گردد. هر ورزشکاری که رکورد حدنصاب را به دست آورد ملی پوش شد.

غیاثی با اشاره به وضعیت احسان حدادی پرتابگر ملی پوشان ایران در انتها گفت: احسان پس از یک عمل جراحی دوران آماده سازی با مربی خارجی خود را سپری کرد و الان در وضعیت خوبی قرار گرفته است. رکوردهای او در ماه های اخیر خوب بوده و خبر از شرایط آرمانی او می دهد و ان شاالله در بازی های آسیایی مزد زحماتش را می گیرد. سایر ملی پوشان نیز طبق برنامه کمیته فنی با مربیان داخلی و خارجی خود در شرایط مناسبی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 92

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، غیاثی: امیدوارم دوومیدانی سه مدال خوش رنگ کسب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، غیاثی: امیدوارم دوومیدانی سه مدال خوش رنگ کسب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید