60 درصد جامعه هدف در استان زنجان واکسن کرونا دریافت کرده اند

به گزارش تور یونان ارزان، صائینی گفت: تا به امروز بیش از 60 درصد از افراد بالای 18 سال در استان زنجان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

60 درصد جامعه هدف در استان زنجان واکسن کرونا دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار از، صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تا به امروز بیش از 60 درصد از افراد بالای 18 سال در استان زنجان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

او اضافه کرد: روزانه بیش از 20 هزار دُز واکسن کرونا در استان زنجان تزریق می شود و امیدواریم طی روز های آینده این مهم افزایش یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه فرایند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی پیش می رود، گفت: باید 70 درصد از مردم استان زنجان در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند تا بتوانیم از گزند کرونا در امان بمانیم.

او با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان زنجان باید تقویت شود، ادامه داد: تنها راه رهایی از این ویروس رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از برگزاری دورهمی ها است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه 43 مرکز تجمیعی به صورت خودرویی و پیاده کار تزریق واکسن به مردم را انجام می دهند، گفت: شهفرایندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1879

به "60 درصد جامعه هدف در استان زنجان واکسن کرونا دریافت کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد جامعه هدف در استان زنجان واکسن کرونا دریافت کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید