68 واحد صنفی بروجرد پلمپ شد

به گزارش تور یونان ارزان، فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 68 واحد صنفی شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا پلمپ شد.

68 واحد صنفی بروجرد پلمپ شد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ عزت اله غلامی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: قرارگاه بهداشت و درمان ویژه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا با موضوع بهداری نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی شهرستان تشکیل شد.

وی گفت: در راستای اجرای شدن مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا ماموران نیروی انتظامی شهرستان با همکاری شبکه بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت، ناحیه سپاه و گروه 24 بعثت، اداره ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، ارتش، آتش نشانی و سایر ادارات مرتبط ، علاوه بر رزمایش گندزدایی گشت های مشترکی را انجام داده اند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در این راستا از 210 واحد صنفی بازدید و اموزش های لازم در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا به این صاحبان این واحدها ارائه شد.

سرهنگ غلامی اضافه کرد: در جریان بازرسی ها 130 مورد تذکر به واحدهای سهل انگار در بحث کرونا انجام شده است.

وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی برای قطع زنجیره ویروس کرونا ادامه داد: اجرای برنامه های اموزشی و نظارت های بهداشتی از اولویت های ستاد مقابله با بیماری کرونا و معاونت بهداری این انتظامی بوده و این برنامه ها با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: چنانچه کسانی با انگیزه های مختلف در فضای مجازی شهرستان اقدام به انتشار اخبار کذب و شایعه پراکنی نمایند با هماهنگی مرجع قضایی تحت پیگرد و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1382

به "68 واحد صنفی بروجرد پلمپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "68 واحد صنفی بروجرد پلمپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید