آشنایی با فرایند شستشوی مبلمان در محل به وسیله شرکت یاسان مبل

به گزارش تور یونان ارزان، مبلمان به عنوان یک عنصر رفاهی در مرکز هر دکوراسیونی قرار می گیرند. کثیفی و لکه دار شدن انها دور از انتظار نبوده و ممکن است به علت سهل انگاری یا استفاده طولانی مدت رخ دهد.

آشنایی با فرایند شستشوی مبلمان در محل به وسیله شرکت یاسان مبل

مبلمان همچون فرش قابلیت شستشو و لکه بری با اب و شوینده ها را ندارند. بعلاوه به علت اسیب پذیر بودن محتوای داخلی هیچ روش خانگی و دستی برای از بین بردن لکه ها مقدور نمی باشد.

ماندگاری بیش از حد لکه ها و کثیفی ها برای روی پارچه مبلمان سبب چرک مردگی پارچه مبل خواهد شد. چرک مردگی ایرادی نیست که به راحتی برطرف شود زیرا ریشه در بافت پارچه دارند. اما جای چندان نگرانی نیست زیرا لکه بری و شستشو به روش خشکشویی در محل امکان پذیر است. برای آشنایی با فرایند مبل شویی در محل همراه ما باشید.

ابزار شستشوی مبلمان در محل

ابزاری که برای مبل شویی استفاده می شوند بسیار حائز اهمیت هستند. شستشو در کنار لکه بری بدون اسیب به بافت پارچه مبل بیش از هر چیزی حائز اهمیت است. ابزار ها باید استاندارد سنجی شده باشند و کمترین اسیب را به بافت داشته باشند.

بنابراین از برس های سفت و زبر به هیچ عنوان استفاده نکنید. بروز ایراد به بافت پارچه ممکن است ان را به مرور زمان کچل کند. خشک کن ها بعلاوه نقش حیاتی را ایفا می کنند و باید از قوی ترین نوع ان استفاده شود.

جمع اوری چرک اب و کثیفی ها بسیار مهم می باشد. خشک کن ها قادر هستند که مبل شما را تا 90 درصد خشک کنند. جاروی صنعتی اب و خاک نیز عنوان دیگری است که به این خشک کن ها اطلاق می شود.

ترکیب یک سمپاش با دریلی فرایند شستشو را شامل می شود. بر روی دریل یک فرچه تعبیه میشود که با دوران ان فرایند شستشو صورت می گیرد. خشک کن ها نیز در نهایت با جمع اوری ترکیب چرک و اب به خشک شدن مبل یاری می نماید.

یکی دیگر از ابزارهایی که برای لکه بری و شستشوی مبلمان کاربرد دارد استفاده از دستگاه اسپری وکیوم است. در این دستگاه روش کار به این شکل است که همزمان باید شوینده تزریق شود و به همراه ان خشک کردن مبل صورت می گیرد.

مراحل شستشو مبل در محل

ابتدا باید انالیز دقیقی از حجم کثیفی و لکه ها صورت گیرد تا بتوان یک فرایند مناسب برای شستشو و لکه بری انتخاب کرد. نکته بعدی ترکیب شویند و محلول سازی برای مبل شویی می باشد. نوع پارچه مبل و بافت ان و لکه ها و کثیفی مشخص کننده غلظت شوینده در اب هستند.

سپس ترکیب اب و شوینده در مخزن تبدیل به کف می شود. با تزریق همزمان شوینده به روی پارچه شستشو نیز باید صورت گیرد تا چرک و لکه ها از کف ان جمع اوری شود.

فرچه نرم بر روی سری دریل فرایند شستشو را انجام می دهد و دائما با لکه ها درگیر است. استفاده از داغ برای ترکیب با شوینده نیز می تواند لکه بری را تسریع بخشد.

پس از انجام شستشو باید به اب و چرک اب به وسیله خشک کن ها جمع اوری شود. سرویسکاران شرکت مبل شویی یاسان موظف هستند که شستشو را ضمانتی برای مشتریان انجام دهند.

علاوه بر شستشوی مبل در محل می تواند به شستشوی صندلی در محل اشاره نمود. صندلی ناهارخوری و اداری نیز به همین روش قابلیت شستشو را دارند.

نحوه نگهداری و نظافت مبلمان

اولین قدم برای تمیز کردن مبلمان در منزل این است که مبل را با یک برس نرم به آرامی مالش دهید، بنابراین اگر پارچه یا شی دیگری به مبل چسبیده است، این کار را به آرامی انجام دهید تا به مبل شما آسیبی وارد نشود. پاها و بازوهای کاناپه، به طوری که اگر ذرات به بدنه کاناپه چسبید، بتوان آن را جدا کرد.

مرحله بعدی استفاده از جاروبرقی برای پاک کردن روکش و گرد و غبار است. جاروبرقی برترین ابزار است، زیرا با قدرت مکش بالا، تمام ذرات گرد و غبار و مواد غذایی گیر نموده در درزهای تشک و پشت تشک از روی تشک پاک می شود.

اگر حیوان خانگی مانند گربه یا سگ در خانه دارید، می توانید از جاروبرقی برای شانه کردن موها و برداشتن کرک بهره ببرید.

سپس کل مبل را با یک پارچه نرم و مرطوب گردگیری کردم تا گرد و غبار روی ملحفه کاملاً پاک شود. بهتر است پارچه خیس شما سفید باشد، زیرا اگر پارچه رنگ شده باشد، رنگ پارچه به مبل منتقل می شود.

اگر کوسن های روی مبل شما کثیف و کثیف هستند و فکر می کنید با شستن در منزل نمی توان آنها را تمیز کرد، بهتر است با توجه به سایز و جنس کوسن با یک متخصص تماس بگیرید و هزینه تمیز کردن کوسن را جویا شوید. . با تمیز کردن شیمیایی بالش ها و کوسن ها، بار را کاهش داده و با اشتیاق به شستن ظروف ادامه می دهید.

به یاد داشته باشید که کاناپه نباید کاملا خیس شود، زیرا تشک ها و بالش ها روی کاناپه نمی توانند خشک شوند و در صورت خیس شدن خیس یا پیچ خورده می شوند، بنابراین فقط باید پارچه یا قسمت بالای کاناپه را بشویید.

پس از اتمام مراحل شستشوی مبل، حدود 5-6 ساعت روی مبل تختخواب شو بنشینید و اجازه دهید مبل کاملاً در هوا خشک شود.

منبع: اتاق
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2226

به "آشنایی با فرایند شستشوی مبلمان در محل به وسیله شرکت یاسان مبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فرایند شستشوی مبلمان در محل به وسیله شرکت یاسان مبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید