اعضای هیئت امنای پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شدند

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، جلسه هیئت امناء پژوهشگاه فضایی ایران با موضوع تصویب بودجه سال های 1397 و 1398 و معرفی و اعطای حکم 5 عضو جدید هیئت امنای این پژوهشگاه با حضور وزیر ارتباطات برگزار گردید.

اعضای هیئت امنای پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شدند

دراین جلسه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی براری (رئیس سازمان فضایی ایران)، سیروس موثقی (معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات)، سیداحمدرضا شرافت، (عضو سابق هیئت مدیره زیرساخت)، محمدحسن انتظاری (دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی) و مهدی جعفری ندوشن (دستیار رئیس سازمان فضایی ایران) را به عنوان اعضای جدید هیئت امنای این پژوهشگاه معرفی و احکام را به آنها اعطا کرد.

این جلسه با حضور اعضای جدید و نمایندگان وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گزارشی از فعالیت ها و عملکرد پژوهشگاه ارائه کرد.

در ادامه در خصوص پیشنهادات ارائه شده از سوی پژوهشگاه فضایی، بحث و آنالیز صورت گرفت و سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و عضو هیئت امناء پژوهشگاه، درخصوص لزوم وحدت رویه بین آئین نامه ها و دستورالعمل های پیشنهادی برای پژوهشگاه های وابسته و همچنین رعایت قوانین و مقررات بالادستی به ویژه ابلاغیه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صحبت کرد.

در خاتمه پس از طرح نظرات اعضای هیئت امنا و پاسخ های ارائه شده توسط رئیس و معاونان پژوهشگاه فضایی، اصلاحات آئین نامه ها، دستورالعمل ها و بودجه سال 1397 و 1398 به تصویب کلیه اعضای مجمع رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 208

به "اعضای هیئت امنای پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای هیئت امنای پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید