افزایش علاقه گردشگران به سنگاپور در سال 2017 (تور سنگاپور)

به گزارش تور یونان ارزان، تب گردشگری و دنیاگردی در دنیا رو به افزایش است و کشورها نیز برنامه ریزی می نمایند تا موج گردشگران را به سوی خود بکشانند. سنگاپور نیز در میان کشورهایی است که هر سال گردشگران بیشتری را نسبت به سال قبل به خود جذب می نماید.

افزایش علاقه گردشگران به سنگاپور در سال 2017 (تور سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

عایدی جهانگردی در این کشور در سال 2017 نسبت به سال قبل 3.9 درصد افزایش یافته است و به حدود 27 میلیارد دلار رسیده است. رشد بازدیدکنندگان از سنگاپور از کشورهای چین، کره جنوبی، آمریکا و انگلستان به این کشور علت عمده افزایش تعداد جهانگرد و عایدیهای جهانگردی سنگاپور بوده است. تعداد مسافران این کشور نیز به 17.4 میلیون نفر رسیده است؛ رقمی که در مقایسه با سال قبل بیش از 6 درصد افزایش یافته است.

کشورهای چین، اندونزی و هند بیشترین مسافران را روانه سنگاپور نموده اند به طوریکه جهانگردان هندی با رشد 16 درصدی، بیشتر از مردم سایر کشورها به سنگاپور علاقه نشان داده اند. جهانگردان چینی 13 درصد بیشتر از سال قبل به این کشور سفر نموده اند. اهالی ویتنام در سال 2017 حدود 13 درصد بیشتر از سال قبل به سنگاپور سفر نموده اند و همین موضوع هم باعث شده در بین 10 کشور اول از نظر تعداد مسافران به سنگاپور قرار بگیرند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2243

به "افزایش علاقه گردشگران به سنگاپور در سال 2017 (تور سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش علاقه گردشگران به سنگاپور در سال 2017 (تور سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید