برای همه معترضان علی الحساب یارانه واریز شد ، فرصت یک ماهه وزارت کار برای رسیدگی به اعتراضات مردم

به گزارش تور یونان ارزان، احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: دستور رئیس جمهور تمام کسانی که مشمول دریافت یارانه نبودند اما خود را مستحق دریافت یارانه می دانستند، به صورت علی الحساب به حساب آنها یارانه نقدی واریز شده و مسدود شده است.

برای همه معترضان علی الحساب یارانه واریز شد ، فرصت یک ماهه وزارت کار برای رسیدگی به اعتراضات مردم

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرنگاران مبنی برآخرین شرایط مشمولان دریافت یارانه گفت: با دستور رئیس جمهور تمام کسانی که مشمول دریافت یارانه نبودند اما خود را مستحق دریافت یارانه می دانستند، به صورت علی الحساب به حساب آنها یارانه نقدی واریز شده و مسدود شده است.

وی اضافه کرد: اگر افرادی هستند که اعتراض کردند اما پول علی الحساب به حساب های آن ها واریز نشده است مجدداً مراجعه نمایند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک ماه فرصت دارد تا آنالیز های خود را در خصوص معترضین به عدم دریافت یارانه نهایی کند. به جهت اینکه دچار در هم آمیختگی حساب های اقتصادی، آنالیز موضوع سخت است.

خاندوزی در خاتمه تاکید نمود:ممکن است بعضی از مردم به علت گردش اقتصادی که وجوهش متعلق به آنان نیست حسابشان بیش از مقدار کار نموده باشد .بعلاوه گردش بالای حساب به معنای عایدی بالا نیست و وزارت کار یکماه فرصت دارد به اعتراضات مردم رسیدگی کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2162

به "برای همه معترضان علی الحساب یارانه واریز شد ، فرصت یک ماهه وزارت کار برای رسیدگی به اعتراضات مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای همه معترضان علی الحساب یارانه واریز شد ، فرصت یک ماهه وزارت کار برای رسیدگی به اعتراضات مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید