بنای تاریخی میرزا جعفر یکی از نمونه های فاخر خراسان جنوبی در بازسازی است

به گزارش تور یونان ارزان، میراث آریا/ براساس اخبار منتشر شده، بنای تاریخی میرزا جعفر یکی از نمونه های فاخر خراسان جنوبی در بازسازی است.

بنای تاریخی میرزا جعفر یکی از نمونه های فاخر خراسان جنوبی در بازسازی است

هادی شاهوردی در اولین سفر کاری خود به شهرستان خوسف در بازدید از بنای تاریخی خانه میرزا جعفر اظهار کرد: بنای تاریخی خانه میرزا جعفر که در چندسال گذشته مورد بازسازی و بازسازی قرار گرفته و هم اکنون در تملک میراث فرهنگی است، یکی از نمونه های فاخر استان در بازسازی خانه های تاریخی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی بر ایجاد و استقرار ویترین صنایع دستی شهرستان خوسف از جمله هنر ملی مله بافی و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در محل خانه میرزا جعفر تأکید کرد.

او اعلام کرد: حفظ نظم اداری سرلوحه فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و کارکنان باید با کوشش بیشتر، حفظ رعایت نظم و سلسله مراتب اداری، اداره کل را در رسیدن به اهداف عالیه آن هرچه بیشتر یاری نمایند.

شاهوردی با تأکید بر ساماندهی تخصصی نیروهای موجود در بدنه سیستم اداری گفت: باید کارکنان اداری در جایگاه تخصصی خود و وظایف محوله ساماندهی شوند تا حداکثر بهره وری، تحول و پیشرفت را در بخش حوزه های سه گانه داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در مورد تأمین بخشی از کمبود نیرو در شهرستان خوسف قول مساعد داد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2154

به "بنای تاریخی میرزا جعفر یکی از نمونه های فاخر خراسان جنوبی در بازسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنای تاریخی میرزا جعفر یکی از نمونه های فاخر خراسان جنوبی در بازسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید