تاکید وزیر دفاع کره جنوبی بر گسترش همکاری های نظامی با هند

به گزارش تور یونان ارزان، وزیر دفاع کره جنوبی از گسترش همکاری های نظامی با کشور هند استقبال کرد.

تاکید وزیر دفاع کره جنوبی بر گسترش همکاری های نظامی با هند

به گزارش به نقل از خبرگزاری یونهاپ، دفتر وزارت دفاع کره جنوبی روز پنجشنبه خاطرنشان کرد جیونگ کیونگدو، وزیر دفاع کره جنوبی که در نمایشگاه صنعت دفاعی در هند شرکت کرده بود، در مورد راه های تقویت همکاری در بخش تسلیحات با مقامات هند تبادل نظر کرد.

بر این اساس، دیفکس پوDEFEXPO 2020 که یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در زمینه دفاعی در آسیا به شمار می رود، روز چهارشنبه با حضور 700 شرکت از حدود 30 کشور جهان از جمله 12 شرکت کره جنوبی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه تا روز یکشنبه در شهر لکهنو هند برپا خواهد بود. جیونگ کیونگدو، روز چهارشنبه در حاشیه این رویداد با یوگی ادیتیانات، سروزیر ایالت اوتار پرادش هند دیدار کرد و از طرح دولت ایالتی برای ایجاد یک منطقه ویژه برای صنعت دفاعی به منظور جذب شرکت های خارجی مطلع شد.

وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه ای خاطرنشان کرد: دو طرف درباره دیدگاه های خود درباره اقدامات حمایتی هند برای شرکت های کره جنوبی در صورت فعالیت این شرکت ها مطرح کردند. مشوق های مالیاتی از جمله این اقدامات حمایتی بود.

در این بیانیه آمده است: کره جنوبی و هند قول دادند تلاش کنند این منطقه ویژه بتواند فرصت توسعه روابطی که در زمینه صنعت تسلیحاتی برای دو طرف سودمند باشد فراهم کنند.

جیونگ همچنین از غرفه های شرکت های کره جنوبی در این نمایشگاه بازدید و با مقامات رسمی درباره افزایش صادرات به هند تبادل نظر و تبادل نظر کرد. وزیر دفاع کره جنوبی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با سعید بدر بن سعود آل بوسعیدی و محمد احمد آل بوواردی، همتایان عمانی و اماراتی خود دیدار و در مورد موضوعات مربوط به منافع مشترک تبادل نظر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 890

به "تاکید وزیر دفاع کره جنوبی بر گسترش همکاری های نظامی با هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید وزیر دفاع کره جنوبی بر گسترش همکاری های نظامی با هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید