ترامپ: در مناظره به آسانی بر بایدن پیروز شدم

به گزارش تور یونان ارزان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد که در نخستین مناظره انتخاباتی در برابر جو بایدن به راحتی به پیروزی رسیده و میخواهد در دو مناظره دیگر نیز شرکت کند.

ترامپ: در مناظره به آسانی بر بایدن پیروز شدم

به گزارش تسنیم، ترامپ در اظهاراتی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: تصور می کنم شب عظیم و مهمی بود. من از برگزاری مناظره نخست احساس بسیار خوبی دارم و مشاهده می کنم که آمار ها بسیار بالا است.

وی در ادامه مدعی شد که بایدن تمایلی برای حضور در دو مناظره بعدی ندارد. این بر خلاف بیانیه ستاد انتخاباتی بایدن است که بر حضور وی در دو مناظره دیگر تاکید نموده است.

ترامپ در این باره گفت: شنیده ام که او نمی خواهد مناظره ها را ادامه دهد، ولی این مساله به خودش بستگی دارد. منظورم این است که من در دو مناظره دیگر شرکت خواهم کرد. تصور می کنم بایدن در مناظره قبلی خیلی ضعیف بود، با هر معیاری که حساب کنیم، ما مناظره دیشب را خیلی راحت پیروز شدیم. با آنالیز همه نظرسنجی ها به این نتیجه می رسیم که ما به راحتی پیروز شدیم.

وی مدعی شده ست که 6 نظرسنجی را دیده است که نشانگر پیروزی وی در مناظره نخست است، ولی اشاره ای به این نظرسنجی ها ننموده است.

این در حالی است که نظرسنجی سی ان ان و سی بی اس نیوز نشان می دهد پیروز قطعی نخستین مناظره، جو بایدن بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1303

به "ترامپ: در مناظره به آسانی بر بایدن پیروز شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در مناظره به آسانی بر بایدن پیروز شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید