تصمیم گیرنده رئیس فدراسیون وزنه برداری است

به گزارش تور یونان ارزان، محمد نوری در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت مجید عسگری در ترکیب تیم ملی وزنه برداری و تصمیمات احساسی و لحظه ای او اظهار داشت: پس از اینکه اعلام شد مجید عسگری به عنوان نفر ذخیره با تیم وزنه برداری به بازیهای آسیایی جاکارتا می رود طبیعتا او نیز انگیزه‌ای برای تمرینات سنگین در اردو نداشت و کار را رها کرد. شاید بتوان حق را به او داد چراکه دلیلی برای تمرینات سنگین نمی‌دید چراکه در ترکیب اصلی نبود.

تصمیم گیرنده رئیس فدراسیون وزنه برداری است

وی تصریح کرد: البته در این شرایط نباید از نقش علی مرادی رئیس فدراسیون نیز در تمامی تصمیمات مهم و تاثیرگذار به سادگی گذشت. به جرات می توان گفت که تصمیمات اصلی همواره با اوست و در نهایت حرف اول و آخر را شخص علی مرادی می زند. در بحث عسگری هم باید بخش اعظمی از تقصیر را گردن شورای عالی فنی و فدراسیون انداخت. به هر حال این جمع می توانست به خوبی برای عسگری تصمیم گیری کند و او را از این ابهام و بلاتکلیفی در آورد.

پیشکسوت وزنه برداری ایران در پاسخ به این سوال که آیا عسگری می تواند به نتیجه خویب در بازیهای آسیایی دست یابد،گفت: به صراحت می توان گفت که اگر عسگری از مدتها پیش هم در ترکیب اصلی حضور داشت و تمرینات خوبی انجام می داد باز هم در مصاف با سبک وزن های آسیا مشکل داشت. کار در این دسته برای او واقعا سخت است چراکه رقبای بسیار خوبی در بازیهای آسیایی حضور دارند.

نوری افزود: به همین دلیل معتقدم انصراف و بازگشت دوباره او به ترکیب تیم ملی و همچنین میزان تمرینات او هم چندان در نتیجه گیری او در بازیهای آسیایی تاثیر ندارد و به هر حال او باید مثل یک گردشگر به اندونزی برود و یک سفر تفریحی را داشته باشد!

وی در واکنش به این مساله که مقصر اصلی در چنین مواردی کیست، افزود: متاسفانه ترکیب شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری طوری با نظر و خواسته علی مرادی چیده شده که اعضای این شورا در نهایت به تصمیمات شخصی و سلیقه ای رئیس فدراسیون رای می دهند. در واقع کسی توان و شرایط مخالفت را ندارد و در نهایت چنین اتفاقاتی رقم می خورد.

مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران در خاتمه به سرنوشت بهادر مولایی هم اشاره کرد و گفت: مولایی هم قربانی همین تصمیمات سلیقه ای و شخصی شد و در حالی که در رکوردگیری قبل از المپیک توانست وزنه 251 کیلوگرمی را در حرکت دو ضرب بالای سر ببرد باز هم در ترکیب اعزامی جای نگرفت. در ادامه همه دیدند که چه بلایی سر این قهرمان جوان آمد و او که می توانست به عنوان یه سرمایه ارزشمند تا مدتها برای ایران افتخارآفرینی کند از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای وزنه برداری بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی از 28 مردادماه آغاز می شود. مجید عسگری در دسته 69 کیلوگرم، علی مکوندی در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و کیانوش رستمی وزنه برداران دسته 94 کیلوگرم، علی هاشمی و محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم ، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی ملی پوشان فوق سنگین وزنه برداری کشورمان نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 72

به "تصمیم گیرنده رئیس فدراسیون وزنه برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیرنده رئیس فدراسیون وزنه برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید