کوشش چین برای ساخت واکسن کرونا برای گونه های جهش یافته

به گزارش تور یونان ارزان، چین اظهار داشت در کوشش است تا برای گونه های جهش یافته ویروس کرونا واکسن بسازد.

کوشش چین برای ساخت واکسن کرونا برای گونه های جهش یافته

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جونگ نان شان عضو آموزشگاه مهندسی چین و ویروس شناس معروف این کشور در یک همایش علمی ویدئویی گفت که او و همکارانش به دنبال ساخت واکسن برای گونه های جهش یافته کرونا هستند.

وی جهش های ویروس را اصلی ترین مشکل کنونی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا خواند و گفت: نمونه های جهش یافته ویروس بیشتر مربوط به انگلستان، برزیل، نیجریه و آفریقای جنوبی هستند.

این ویروس شناس معروف چینی گفت: از میان همه آنها، اثربخشی آن دسته از واکسن هایی که در حال حاضر با ویروس تضعیف شده ساخته می شوند بر نمونه جهش یافته در آفریقای جنوبی با نام 1351 B رو به کاهش گذاشته است.

جونگ اظهار کرد که او و همکارانش در کوشش هستند تا به وسیله غربالگری گسترده جمعیت، ژن های حساس آسیایی ها به ویژه چینی ها به ویروس را پیدا نمایند.

همزمان یک نظرسنجی درباره میزان تمایل چینی ها به واکسیناسیون نشان می دهد 80 درصد شهروندان این کشور مایل به واکسینه شدن در برابر کرونا هستند.

پیش از این، سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام نموده بود تا اول اردیبهشت امسال بیش از 200 میلیون دوز واکسن کرونا در سراسر کشور تزریق شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1730

به "کوشش چین برای ساخت واکسن کرونا برای گونه های جهش یافته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش چین برای ساخت واکسن کرونا برای گونه های جهش یافته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید