فراوری روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی در منطقه آزاد اروند

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/خوزستان معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد افرایند گفت: روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی، شوینده و الکل در منطقه آزاد افرایند فراوری و به بازار عرضه می گردد و این فرایند فراوری تا خاتمه شیوع ویروس کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

فراوری روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی در منطقه آزاد اروند

سیدعلی موسوی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در زمینه شیوع کرونا و همچنین کمبود مواد ضدعفونی کننده، شوینده و الکل به وجود آمد، نسبت به فراوری روزانه 40 هزار لیتر از این نوع مواد در واحدهای فراوریی فعال در شهرک صنعتی خرمشهر در منطقه آزاد اروند اقدام شد.

وی اضافه نمود: از این میزان 15 هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده و 25 هزار لیتر الکل توسط واحدهای فراوریی منطقه آزاد اروند فراوری و در بازار عرضه می گردد تا بتوانیم احتیاج مردم را به این مواد که در شرایط کنونی استفاده از آن ها بسیار حائز اهمیت است رفع کنیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند با بیان اینکه اولویت توزیع در شهرستان های آبادان و خرمشهر است، توضیح داد: منطقه آزاد اروند محصولات ضدعفونی و الکل مورد احتیاج مراکز درمانی، بیمارستانی، داروخانه ها و اداره ها را تامین نموده است و علاوه بر تامین احتیاج شهرهای آبادان و خرمشهر بخشی را به دیگر نقاط استان و کشور ارسال می کند.

موسوی با بیان اینکه در منطقه آزاد اروند ماسک نیز فراوری می گردد اما میزان آن به صورت انبوه نیست، مطرح نمود: روزانه 6 هزار ماسک قابل شستشو در واحدهای صنعتی، فراوری و برای مصرف در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1011

به "فراوری روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی در منطقه آزاد اروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی در منطقه آزاد اروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید