ثبت نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد

به گزارش تور یونان ارزان، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: امکان ثبت نام اساتید دانشگاه های سراسر کشور در سامانه بسته رایگان اینترنت اساتید به مدت 10 روز تمدید شد.

ثبت نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

با شیوع کرونا در کشور و رواج آموزش آنلاین، یکی از دغدغه افرادی که با این مقوله در ارتباط بودند، از معلمان و اساتید تا دانش آموزان و دانشجویان، بحث هزینه بالای اینترنت و به همین خاطر وزارت ارتباطات اقدام به رایگان سازی سایت های آموزشی دانشگاه ها و اپلیکیشن شاد برای مدارس کرد. همچنین چندی پیش از ارائه اینترنت هدیه به معلمان اطلاع داد.

پس از آن، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - از ارائه 120 گیگابایت اینترنت رایگان برای برای اساتید دانشگاه های کل کشور در شرایط کرونا و برای حمایت از آموزش مجازی اطلاع داد.

در این راستا ستار هاشمی - معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در توییتر نوشت: پیرو درخواست های جامعه دانشگاهی و پیگیری همکاران ما در معاونت فناوری و نوآوری و با موافقت وزیر ارتباطات، امکان ثبت نام اساتید دانشگاه های سراسر کشور در سامانه بسته رایگان اینترنت اساتید از فردا به مدت 10 روز تمدید شد.

در حال حاضر، اساتید دانشگاهی می توانند با مراجعه به سایت ICTGifts.ir بسته اینترنت هدیه 120 گیگابایت را دریافت نمایند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1330

به "ثبت نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید