خبرنگاران شروع به کار سومین رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور 21 کشور

به گزارش تور یونان ارزان، تهران- خبرنگاران - معاون نوآوری پارک فناوری پردیس از حضور 40 سرمایه گذار داخلی و خارجی از 21 کشور در سومین رویداد سرمایه گذاری فناوری (TIM2021) اطلاع داد و گفت: 20 استارتاپ در این رویداد ایده های خود را معرفی می نمایند.

خبرنگاران شروع به کار سومین رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور 21 کشور

اکبر قنبرپور روز سه شنبه در مراسم افتتاح سومین رویداد سرمایه گذاری فناوری (TIM) که به صورت مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار گردید، اضافه نمود: نشست سرمایه گذاری فناوری یکی از رویدادهای جانبی شبکه تبادل و انتقال فناوری گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه (گروه دی 8) است که دبیرخانه دائمی آن در ایران و در پارک فناوری پردیس قرار گرفته است.

وی اعلام نمود: این دوره از نشست با حضور 40 سرمایه گذار از 21 کشور با اجرای 5 پنل و 6 سخنرانی امروز و فردا برگزار می گردد.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس با یادآوری این که اولین دوره این نشست در سال 2017 به میزبانی ایران با حضور بیش از 20 صندوق جسورانه سرمایه گذار و سرمایه پذیر حوزه فناوری برگزار گردید، اعلام نمود: سال جاری سومین دوره این نشست با حضور 40 سرمایه گذار از 21 کشور به دلیل شیوع کرونا به صورت ترکیبی مجازی و حضوری در حال برگزاری است.

قنبرپور همچنین گفت: ایجاد هم افزایی فناورانه و تبادل فناوری بین هشت کشور اسلامی و حضور در بازارهای بین المللی و فراتر از بازار کشورهای عضو این گروه از اهداف اصلی برگزاری این نشست است.

وی یادآور شد: در این دوره نیز همانند سال گذشته تعداد بسیاری استارتاپ حضور می یابند و طرح های خود را به سرمایه گذاران ارایه می نمایند، 20 استارتاپ حاضر در این رویداد همه ایرانی هستند، استارتاپ به صورت حضوری و مجازی از سوی نمایندگان خود به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی می گردد.

وی ادامه داد: 30 درصد این استارتاپ ها در حوزه سلامت هستند، همچنین در حوزه فین تک(فناوری مالی)، آی سی تی، هوش مصنوعی نفت و گاز و پتروشیمی استارتاپ ها حضور دارند، ما امیدواریم یاری کنیم یک اتفاق مثبت در حوزه سرمایه گذاری برای این استارتاپ ها بیفتد.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس اعلام نمود: این رویداد عظیم و بین المللی است که با هدف بالا بردن سطح کسب وکارهای فناوری محور در هشت کشور اسلامی تشکیل شده است، این نشست یک پلتفرم و پل ارتباطی برای تعامل و تبادل بین سرمایه گذاران و ایده پردازان است. تبادلی که به وسیله آن سرمایه گذاران ایده های مطمئن برای سرمایه گذاری را پیدا می نمایند و ایده پردازان به منابع کافی برای اجرای ایده خود می رسند.

قنبرپور تاکید نمود: انتقال تجربیات مدیران استارتاپ ها و سرمایه گذاران باعث هم افزایی و افزایش سرمایه گذاری های پیروز در استارتاپ می گردد.

به گزارش خبرنگاران، گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه با نام اختصاری گروه دی هشت (D8) گروهی مالی متشکل از هشت کشور در حال توسعهٔ اسلامی: ایران، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، مالزی، مصر و نیجریه است.

نشست سرمایه گذاری فناوری یکی از رویدادهای جانبی شبکه تبادل و انتقال فناوری گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه (گروه دی هشت) است که دبیرخانه دائمی آن در ایران و در پارک فناوری پردیس قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1577

به "خبرنگاران شروع به کار سومین رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور 21 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع به کار سومین رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور 21 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید