خبرنگاران اختصاص اعتبار به پروژه های کلان عمرانی رفاه مردم گلستان را ارتقا می دهد

به گزارش تور یونان ارزان، گرگان - خبرنگاران - استاندار گلستان اشاره به برخوردار نبودن این استان از بعضی زیرساخت های ضروری گفت که اختصاص ردیف اعتباری به پروژه های کلان عمرانی و یا افزایش اعتبار در لایجه بودجه سال آینده، فرایند توسعه این استان را تسریع نموده و رفاه عمومی مردم در جامعه را ارتقا می بخشد.

خبرنگاران اختصاص اعتبار به پروژه های کلان عمرانی رفاه مردم گلستان را ارتقا می دهد

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش شامگاه پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان هادی حق شناس در جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی به گلستان گفت: کوشش بنیاد مسکن در بازسازی 770 واحد مسکونی در سیل سال گذشته و همچنین اقدام به ساخت هزار واحد مسکونی پس از وقوع رانش زمین، سیل و زلزله امسال قابل تقدیر است و امیدواریم اعتبارات تکمیل این واحدهای های مسکونی به موقع اختصاص یابد.

وی با اشاره به پروژه های مهم راه و جاده ای گلستان اضافه نمود: تکمیل 30 دوربرگردان که نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده ای دارد، ادامه و تکمیل کنار گذر گرگان، بهسازی راستا رامیان - شاهرود به طول 47 کیلومتر، بهسازی راستا اصلی آزادشهر - شاهرود، افزایش باند کردکوی- بندرترکمن- آق قلا ، افزایش باند جاده آق قلا - گنبد کاووس و جاده اصلی کلاله - مراوه تپه نیازمند توجه جدی کمیسیون عمران در بودجه سال 1400 است.

استاندار گلستان یادآور شد: راستا ریلی اینچه برون - گنبدکاووس - آزادشهر- شاهرود راستا ترانزیت کالا را حداقل 500 کیلومتر نزدیک تر می نماید که با توجه به آمادگی وزارت راه و شهرسازی و اتاق بازرگانی برای ساخت این راستا، حمایت مجلس موجب تسریع در ساخت و بهره برداری از آن خواهد شد.

در این جلسه محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس، سنگدوینی و منتظری نمایندگان گرگان و آق قلا و کوهساری نماینده آزادشهر و رامیان در محلس و مهدیان و شاملو معاونان بنیاد مسکن کشور به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1236

به "خبرنگاران اختصاص اعتبار به پروژه های کلان عمرانی رفاه مردم گلستان را ارتقا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص اعتبار به پروژه های کلان عمرانی رفاه مردم گلستان را ارتقا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید