خبرنگاران همفکری و مدیریت هوشمندانه لازمه تحقق جهش فراوری است

به گزارش تور یونان ارزان، تربت حیدریه- خبرنگاران- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال جهش فراوری گفت: تحقق این شعار به دو بال احتیاج دارد که یکی همفکری بین جناح های سیاسی و دوم مدیریت هوشمندانه در شاکله مدیریتی کشور است.

خبرنگاران همفکری و مدیریت هوشمندانه لازمه تحقق جهش فراوری است

علی رستمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از سوی دیگر ما باید به شکلی در تحقق این شعار کوشش کنیم که مردم در زندگی روزمره خود تغییرات اساسی را احساس نمایند.

وی با بیان اینکه تربت حیدریه پنجمین شهرستان عظیم استان خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی است ادامه داد: در این حوزه 45 طرح سرمایه گذاری را با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین سه هزار و 400 میلیون یورو به امضا رسانده ایم.

فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: هیچ فرد و جریان خاصی نمی تواند این موفقیت را حاصل کوشش خود بداند بلکه این مهم، حاصل یک کار جمعی است چنان که هیچ فرد و گروهی حق ندارد موفقیت های بعد از پیروزی انقلاب را به نام خود ثبت کند.

رستمی اضافه نمود: با توجه به حجم زیاد سرمایه گذاری در شهرستان تربت حیدریه و با عنایت به طرح مثلث مالی استاندار و همچنین تعامل خوبی که بین ارکان و مدیران اجرایی در این خطه حاکم است امیدوارم شاهد نخستین جرقه های تحقق شعار سال در این نقطه از کشور زودتر از سایر نقاط ایران باشیم.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت به واسطه تعامل و همراهی تمام ارکان و اجزای خدمتگزار، توفیق های ارزشمندی در عرصه های مالی شهرستان تربت حیدریه حاصل شد و شاخص های کسب و کار و رونق فراوری با سرمایه گذاری های اجرا شده جهش مثبتی داشت.

او اضافه نمود: در سال جدید نیز برای تحقق منویات رهبری به ویژه شعار سال، از تمام امکانات و ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده می گردد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 975

به "خبرنگاران همفکری و مدیریت هوشمندانه لازمه تحقق جهش فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همفکری و مدیریت هوشمندانه لازمه تحقق جهش فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید