خبرنگاران 12 طرح عمرانی در بخش ترکمانچای میانه بهره برداری شد

به گزارش تور یونان ارزان، تبریز- خبرنگاران- همزمان با نخستین روز هفته دولت 12 طرح عمرانی در بخش ترکمانچای میانه با اعتبار 339 میلیارد و 360 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 12 طرح عمرانی در بخش ترکمانچای میانه بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، این پروژه ها شامل پروژه های عمرانی دهیاری های بخش ترکمانچای، گاز رسانی به روستای برجوان، واحد مسکونی مناطق زلزله زده بخش ترکمانچای، سامانه ضد تگرگ ورزقان، کانال آبیاری ترکمانچای، ساختمان اداری امورمالیاتی ترکمانچای، جدولگذاری معابر شهر ترکمانچای، احداث کف پوش ترکمانچای، نصب و راه اندازی سایت 3G صومعه علیا، توسعه و احداث شبکه 400 ولت هوایی روستایی، لکه گیری و روکش آسفالت محور میانه - تبریز و پروژه های مشارکتی روستایی از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری است.

فرماندار ویژه میانه در آیین افتتاح ساختمان امور مالیاتی ترکمانچای گفت: اولویت دادن خدمات به مردم به جای انجام رسالت اصلی از سوی امور مالیاتی ستودنی است.

محمدرضا مشایخی گفت: با وجود تحریم ها و تهدیدهای مختلف علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی شاهد انجام اقدامات و پروژه های مختلف در سطح شهرستان هستیم.

وی اتمام برق رسانی به تمامی روستاهای شهرستان و توسعه و اصلاح شبکه ، گازرسانی به بیش از 91 درصد از روستاهای شهرستان میانه و نوسازی مساکن روستایی ، پروژه های راه و آب، بهداشت و درمان، آموزش و غیره را از دیگر عملکردهای دولت در این شهرستان بیان کرد.

وی همچنین در جریان افتتاح طرح های کشاورزی در بخش ترکمانچای با ابراز خرسندی از آگاهی کشاورزان و روستاییان به اهمیت آب و خاک و آموزش های ترویجی از سوی جهاد کشاورزی تاکید نمود: ما نه تنها باید جلوی هدررفت منابع آبی و نابودی منابع طبیعی و خاک را بگیریم بلکه باید با استفاده مناسب و بهینه از این منابع از آنها برای استفاده نسل های آینده محافظت کنیم.

فرماندار میانه در آیین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه روستای ورنکش با 20 میلیارد ریال اعتبار از توابع ترکمانچای، پیشرفت فیزیکی مدارس اجرایی شده در امسال را مطلوب خواند و گفت: مدرسه 6 کلاسه روستای ورنکش از مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان است که پیگیری های لازم انجام خواهد شد تا این مدرسه نیز برای استفاده دانش آموزان عزیز روستا به بهره برداری برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1154

به "خبرنگاران 12 طرح عمرانی در بخش ترکمانچای میانه بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 طرح عمرانی در بخش ترکمانچای میانه بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید