خبرگزاری فرانسه: احتمال زیادی برای شکست مذاکرات برگزیت وجود دارد

به گزارش تور یونان ارزان، یک منبع دولت انگلیس گفته احتمال زیادی وجود دارد مذاکرات میان انگلیس و اتحادیه اروپا در مورد برگزیت به شکست منجر گردد.

خبرگزاری فرانسه: احتمال زیادی برای شکست مذاکرات برگزیت وجود دارد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یک منبع در دولت انگلیس گفت احتمال زیادی برای شکست مذاکرات مربوط به جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) وجود دارد.

در حالی که تنها سه هفته به اتمام مهلت مذاکرات برگزیت باقی است، گفت‌وگوها درباره روابط پسابرگزیت میان لندن و بروکسل از امروز دوشنبه از سر گرفته شده است.

چند روز پیشتر مایکل گوو، وزیر کابینه بریتانیا و معاون بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس گفت این احتمال وجود دارد که مذاکرات برگزیت بدون دستیابی به هیچ توافق نهایی به خاتمه برسد.

به نوشته خبر‌گزاری رویترز، گوو در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد هیچ توافقی بین طرفین مذاکره شکل نگیرد، گفت: من فکر می‌کنم مطمئناً این احتمال وجود دارد که به نتیجه‌ای به وسیله مذاکرات به دست نیاوریم.

اظهارات معاون جانسون در حالی مطرح شده که خود نخست‌وزیر انگلیس نیز پیشتر از شرکت‌های تجاری، ترابری و مسافری کشورش در‌خواست نموده بود تا برای پیامد‌های خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده شوند.

انگلیس 31 ژانویه 2020 (11 بهمن98) رسماً از اتحادیه اروپا خارج شد اما در دوره گذار که قرار است تا خاتمه سال جاری (31 دسامبر 2020) باشد، همچنان معیارهای اصلی عضویت در این اتحادیه را حفظ خواهد نمود.

اکنون روابط انگلیس و اتحادیه اروپا به مدت یک سال حالت گذار را سپری خواهد نمود و دو طرف در این بازه زمانی فرصت دارند درخصوص نحوه روابط پسابرگزیت به توافق برسند.

تا به امروز دو عامل کمک‌های دولتی و سهمیه ماهیگیری که اتحادیه اروپا را قادر می‌سازد در آب‌های بریتانیا به صید ماهی بپردازد، مانع از پیشبرد مذاکرات برگزیت بوده‌ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1390

به "خبرگزاری فرانسه: احتمال زیادی برای شکست مذاکرات برگزیت وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری فرانسه: احتمال زیادی برای شکست مذاکرات برگزیت وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید