تور فرانسه ارزان: هشدار فرانسه به انگلیس

به گزارش تور یونان ارزان، ژرالد دارمنن وزیر کشور فرانسه می گوید اقدامات دریایی بریتانیا نقض قوانین بین المللی دریانوردی است و پاریس باج گیری اقتصادی بریتانیا را نمی پذیرد.

تور فرانسه ارزان: هشدار فرانسه به انگلیس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش یورونیوز، دارمنن روز پنجشنبه با اشاره به اخلافات میان فرانسه و بریتانیا تاکید نمود که لندن باید به تعهدات خود پایبند باشد و فرانسه هیچ عملی که قوانین دریانوردی را نقض کند نخواهد پذیرفت.

دارمنن در حساب توییتری خود بعلاوه تاکید نمود این موضوع را به وضوح به همتای بریتانیایی خود گوشزد نموده است. این اظهارات در حالی مطرح می گردد که تنش ها میان دو کشور بر سر مسئله عبور مهاجران شدت گرفته است. در ماه ژوئیه بریتانیا متعهد شد 62.7 میلیون یورو برای سالهای 2021 تا 2022 به فرانسه یاری کند تا از ورود مهاجران غیرقانونی که از این کشور و از راستا کانال مانش خود را به بریتانیا می رسانند جلوگیری کند.

اما حالا گفته می گردد که بریتانیا می خواهد این مبلغ را پس بگیرد چرا که در هفته های اخیر افراد بسیار زیادی از فرانسه پیروز شده اند خود را به بریتانیا برسانند.

در اواخر ماه اوت تنها در یک روز 828 نفر توانستند از فرانسه عبور نمایند و یک حد نصاب نو در این زمینه به ثبت برسد.

کارشناسان می گویند به علت شرایط هوایی مطلوب افراد بیشتری از این شرایط استفاده می نمایند تا از راستا آبی خود را به بریتانیا برسانند.

بازپس گیری کنترل مرزهای بریتانیا بخش مهمی از کمپین خروج این کشور از اتحادیه اروپا در سال 2016 به تعداد می رفت. پریتی پانل وزیر کشور بریتانیا در کوشش است با انجام اقدامات حقوقی موانع بیشتری برای ورود مهاجران غیر قانونی به وسیله دریایی به این کشور ایجاد کند.

پاتل و دارمنن روز چهارشنبه در لندن در جریان جلسات گروه 7 با یکدیگر دیدار کردند. دارمنن پیشتر در نامه ای هشدار داده بود که تاکتیک های نو بریتانیا می تواند تاثیر منفی بر همکاری متقابل میان لندن و پاریس بگذارد. او در نامه مورخ 6 سپتامبر نوشته بود حفاظت از جان انسان ها در دریا بر ملاحضات ملیت، شرایط و سیاست مهاجهرت اولویت دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1855

به "تور فرانسه ارزان: هشدار فرانسه به انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: هشدار فرانسه به انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید