مسکو: طرفداری از تحریم های غرب مصداق خیانت است

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه، آن دسته از متحدان آلکسی ناوالنی منتقد روس را که خواهان اعمال تحریم های اروپا و آمریکا علیه مسکو شده اند، خائن نامید.

مسکو: طرفداری از تحریم های غرب مصداق خیانت است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی اضافه نمود: این اقدام حقیرانه و پوچ است. چنین اقدامی از دید کشور ما به لحاظ اخلاقی فقط یک تفسیر دارد و آن هم خیانت است.

به گفته این دیپلمات، حمایت غرب از ناوالنی در راستای مهار روسیه انجام می گردد حال آنکه در دکترین ناتو نیز، روسیه دشمن به حساب می آید.

به گزارش خبرنگاران، آلکسی ناوالنی منتقد سرسخت دولت روسیه، چند هفته پیش به محض بازگشت از آلمان در فرودگاه بازداشت شد. او اواخر تابستان گذشته در پی مسمومیت ادعایی با گاز اعصاب نوویچوک به آلمان منتقل شده بود.

وی اخیراً از سوی دادگاهی در مسکو به 3 سال و نیم حبس محکوم شده است.

مسمومیت ادعایی و بازداشت وی عاملی شد تا بار دیگر کشورهای غربی حملات تندی را علیه روسیه انجام داده و مسکو را عامل مسمومیت ناوالنی معرفی نمایند. روسیه دست داشتن در مسمومیت این منتقد را تکذیب نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1547

به "مسکو: طرفداری از تحریم های غرب مصداق خیانت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: طرفداری از تحریم های غرب مصداق خیانت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید