نکونام: با اختلاف می توانستیم الغرافه را شکست دهیم، استراماچونی صاحب سبک است

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی فولاد می گوید تیمش مقابل الغرافه بدشانس بوده است.

نکونام: با اختلاف می توانستیم الغرافه را شکست دهیم، استراماچونی صاحب سبک است

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بعد از تساوی تیمش مقابل الغرافه، گفت: تیم ما می توانست بازی را ببرد و اگر با اختلاف 2 یا 3 گل می بردیم نتیجه عادلانه ای رقم خورده بود.

وی بیان نمود: ما توانستیم تیم خوب، پرمهره و با بازیکنان تاپ الغرافه را کنترل کنیم و آن ها را مجبور کردیم که تنها دفاع نمایند. ما می دانستیم حریف علاوه بر این که دفاع می نماید در ضد حمله و ضربات ایستگاهی نیز به علت بازیکنانی که دارند، می توانند خطرناک باشند اما توانستیم آن ها را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم توانستیم به فرصت های خوبی دست پیدا کنیم اما امروز واقعا بدشانس بودیم و 2 امتیاز را با بدشانسی از دست دادیم.

وی اضافه نمود: سرمربی الغرافه از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی صاحب سبکی است اما تیم ما نشان داد که می تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد و نشان دادیم اگر بدشانسی نیاوریم، می توانیم به پیروزیت برسیم. امروز شانس به ما یاری نکرد و در ضربات آخر دقت نداشتیم و همین باعث شد به یک امتیاز برسیم. از این که موقعیت ها را گل نکردیم ناراضی هستم اما از عملکرد بازیکنانم و دوندگی شان در این هوای گرم و با رطوبت رضایت دارم.

نکونام اضافه نمود: هدف و برنامه ما کاملا تعیین است. در این بازی سعی کردیم به گل برسیم. شش بازی است و احتیاج است که در تمام بازی ها تمرکز داشته باشیم. بازی با الغرافه تمام شد و برای ما تجربه شد. تمام برنامه و فکر ما روی بازی آینده است زیرا تیم ما عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم همه تیم ما را برای این بازی خوب تحسین می نمایند.

وی مطرح کرد: مقابل تیمی که در زمین خود با 11 نفر دفاع می نماید، بازی کردیم و اینکه بتوانیم در کل بازی موقعیت ایجاد کنیم، سخت است ولی توانستیم حریف را هم با ستاره هایش کنترل کنیم و هم موقعیت ایجاد کردیم، ضمن این که آن ها را مجبور کردیم که فقط دفاع نمایند. الغرافه خط حمله بسیار خطرناکی دارد و گلر ما در این بازی یک بار هم توپی در چارچوب نگرفت. تیم ما پیروز شد موقعیت های خیلی خوبی خلق کند. نگاه ما به آینده و بازی بعد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2127

به "نکونام: با اختلاف می توانستیم الغرافه را شکست دهیم، استراماچونی صاحب سبک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: با اختلاف می توانستیم الغرافه را شکست دهیم، استراماچونی صاحب سبک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید