پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی رقیبی ندارد، گل محمدی برای موفقیت در آسیا باید ضعف ها را رفع کند

به گزارش تور یونان ارزان، پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: با برطرف نقاط ضعف پرسپولیس این تیم در لیگ قهرمانان آسیا پیروز می گردد.

پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی رقیبی ندارد، گل محمدی برای موفقیت در آسیا باید ضعف ها را رفع کند

از سفر با تورهای سفر به پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس برای چهارمین مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد اما این تیم اهداف بلندمدتی دارد و علاوه بر آنکه شانس قهرمانی در جام حذفی برای سرخ پوشان وجود دارد، انتظار می رود که در لیگ قهرمانان آسیا نیز شاهد نمایش مناسبی از این تیم باشیم. پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ نایب قهرمان آسیا شده و باید دید می تواند با یحیی گل محمدی نیز گام های بلندی بردارد.

اسماعیل حلالی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می تواند در آسیا نیز نتایج قابل قبولی کسب کند؟ به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: در لیگ برتر ایران تیمی بهتر و شایسته تر از پرسپولیس وجود نداشت. این موضوع در چند سال اخیر وجود داشته و رمز پیروزیت سرخ پوشان، در کنار یکدیگر بودن بازیکنان برای چندین فصل است. بازیکنان پیروز شدند دل طرفداران را شاد نمایند اگرچه مسائلی در سطح مدیریتی وجود داشته و دارد. اگر مسائل کمتر گردد می توان به آینده بیشتر امیدوار بود.

وی اضافه نمود: در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرایط پرسپولیس متفاوت است. اگر شاگردان یحیی گل محمدی با دقت کافی بازی نمایند، قطعاً می توانند در رقابت های حذفی برای دومین سال متوالی قهرمان شوند. البته که تیم های عظیمی چون استقلال، تراکتور و حتی نفت مسجد سلیمان انگیزه زیادی دارند تا مانع قهرمانی پرسپولیس شوند اما هیچ کدام از این تیم ها نتوانستند در لیگ برتر، مچ پرسپولیس را بخوابانند و این توانایی در تیم وجود دارد که در جام حذفی نیز جام قهرمانی را بالای سر ببرد چون در ایران رقیبی ندارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان یادآور شد: یکی از عظیم ترین مسائل پرسپولیس که می تواند در لیگ قهرمانان به این تیم ضربه بزند، مسائل در آغاز مجدد است. در زمانی که علیرضا بیرانوند در درون دروازه بود، این مشکل وجود داشت و الان نیز با وجود بوژیدار رادوشویچ این مشکل حل نشده است. ضعف بنیادی و بنیانی در این زمینه داریم. باید معایب خط دفاعی نیز حل گردد، در غیر این صورت در آسیا به مشکل می خوریم.

حلالی تأکید کرد: پرسپولیس اگر فکری به حال ضربه های ایستگاهی که شامل ارسال از کناره ها و کرنر می گردد، نکند، حریفان آسیایی از این نقطه به تیم لطمه می زنند کما اینکه در لیگ برتر نیز پرسپولیس روی همین مشکل آسیب پذیر بود. مربیان تیم باید در تمرینات بیشتر روی این نقص کار نمایند و به دروازه بان و مدافعان مسئولیت دهند. اگر پرسپولیس نتواند این نقص مهمش را برطرف کند، در لیگ قهرمان آسیا حریفان از این نقطه به تیم لطمه می زنند و پرسپولیس نمی تواند به مراحل پایانی صعود کند. معتقدم برطرف نقاط ضعف پرسپولیس ضامن پیروزیت آسیا می گردد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1290

به "پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی رقیبی ندارد، گل محمدی برای موفقیت در آسیا باید ضعف ها را رفع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی رقیبی ندارد، گل محمدی برای موفقیت در آسیا باید ضعف ها را رفع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید