پیش بینی پامپئو درباره انتها نبرد تجاری آمریکا-چین پیش از انتخابات 2020

به گزارش تور یونان ارزان، وزیر خارجه آمریکا به گروهی از مدیران تجاری و اقتصاددان های تجارت آزاد گفت، معتقد است که نبرد تجاری بین آمریکا و چین احتمالا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده انتها می یابد.

پیش بینی پامپئو درباره انتها نبرد تجاری آمریکا-چین پیش از انتخابات 2020

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در جریان سخنرانی برای 40 تن از تاجران و اقتصاددان ها گفت که پیش بینی می نماید جنگ تجاری با چین پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی در ایالات متحده انتها می یابد.

در میان حاضران استفان مور، نویسنده مطالب مالی نیز بود؛ وی گفت: پامپئو درباره دورنمای دستیابی به توافق میان دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با دولت پکن مزخرف گفته است. او هنوز فکر می نماید ما می توانیم پیش از انتخابات به توافق برسیم اما من فکر می کنم ما همگی باید توافق کنیم که این برای کشور بهتر است.

این نویسنده مطالب مالی همچنین به این مساله اشاره نمود: به نظر می رسد وزیر خارجه هنوز درباره توافق با چین در بازه ای کوتاه مدت مخالف است و هنوز موانعی بر سر دستیابی به یک توافق سریع وجود دارد.

وی با اشاره به اظهارات پامپئو ادامه داد: وادار کردن چین برای توافق با چیزی یک کار سخت است. افراطی ها اکنون در راس هستند.

یکی دیگر از حاضران در نشست با پامپئو نیز به اظهارات و پیش بینی وزیر خارجه درباره دستیابی به توافق در سال آینده با چین واکنش نشان داد و گفت: او درباره چین صحبت کرد. او فکر می نماید احتمالا توافق به دست می آید و آنها تا 2020 صبر نمی نمایند.

اوایل ماه جاری میلادی، ترامپ گفته بود میخواهد تا با 10 درصد تعرفه های گمرکی جدید بر 300 میلیارد دلار دیگر از کالاهای چینی وارداتی به ایالات متحده به سمت جلو پیش برود و بر تمامی کالاهای وارداتی از چین مالیات وضع می گردد که شروع دور جدید تعرفه های تجاری محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 366

به "پیش بینی پامپئو درباره انتها نبرد تجاری آمریکا-چین پیش از انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی پامپئو درباره انتها نبرد تجاری آمریکا-چین پیش از انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید