کیم جونگ اون بر تدابیر امنیتی مثبت و تهاجمی تاکید نمود

به گزارش تور یونان ارزان، پایگاه خبری کی سی ان ای امروز (دوشنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در نشست حزب حاکم خواهان تدابیر مثبت و تهاجمی برای تضمین امنیت در آستانه اتمام ضرب الاجل انتها سال شد که خودش برای مذاکرات خلع سلاح هسته ای با آمریکا مشخص نموده است.

کیم جونگ اون بر تدابیر امنیتی مثبت و تهاجمی تاکید نمود

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دو روز اول هفته با مقام های ارشد حزب کارگران کشورش برای رایزنی در خصوص مسائل سیاسی تشکیل جلسه داد؛ نشستی در بحبوحه تنش های روزافزون بر سر مهلتی که کیم برای واشنگتن معین نموده است تا موضع آن در مذاکرات به بن بست رسیده برای برچیدن برنامه های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ منعطف تر گردد.

آژانس خبری مرکزی کره موسوم به کی سی ان ای بدون جزئیات چندان گزارش داد، کیم جونگ اون در جلسه روز یکشنبه پیشنهاد اقدام در حوزه های روابط خارجی، صنعت مهمات و نیروهای مسلح را مطرح نمود و بر لزوم اتخاذ تدابیر مثبت و تهاجمی برای کسب اطمینان کامل از حق حاکمیت و امنیت این کشور تاکید نمود.

براساس گزارش کی سی ان ای، کیم جونگ اون همچنین درباره مسائل مالی و مدیریت کشور بحث کرد. این در حالی است که کره شمالی بابت تحریم های بین المللی بر سر برنامه های هسته ای خودش به لحاظ مالی در تنگنا قرار گرفته است. طبق این گزارش، او وظایفی را برای اصلاح فوری این شرایط وخیم در بخش های مهم صنعتی این اقتصاد ملی ارائه داد. کی سی ان ای گزارش داد، این نشست همچنان ادامه دارد.

کره شمالی از واشنگتن خواسته است تا رویکرد جدیدی برای از سرگیری مذاکرات ارائه دهد و هشدار داده است که چنانچه ایالات متحده در تحقق انتظارات آن ناکام بماند، ممکن است جهت جدید نامشخصی را دنبال کند. فرماندهان نظامی آمریکا می گویند، این اقدام می تواند شامل آزمایش یک موشک دوربرد باشد که کره شمالی از سال 2017 در کنار آزمایش کلاهک های هسته ای، آن را تعلیق نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 822

به "کیم جونگ اون بر تدابیر امنیتی مثبت و تهاجمی تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون بر تدابیر امنیتی مثبت و تهاجمی تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید