یحیی گل محمدی: فینالیست آسیا شدیم اما انگار پرسپولیس یتیم است

به گزارش تور یونان ارزان، تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی تیمش از شرایط موجود این باشگاه گلایه کرد.

یحیی گل محمدی: فینالیست آسیا شدیم اما انگار پرسپولیس یتیم است

از سفر با سفر پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

یحیی گل محمدی دقایقی قبل در اولین جلسه تمرینی تیمش برای حضور در سوپر جام فوتبال ایران و آغاز فصل جدید لیگ برتر، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آغاز تمرینات تیم با حضور یازده بازیکن گفت: این شرایطی است که تیم داد. با 14 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شده ایم، تیم توانسته به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خودش را معرفی کند و قهرمان غرب آسیا شده است.

وی ادامه داد: امروز هم اولین تمرین مان بعد از این قهرمانی ها و آغاز فصل جدید است اما متاسفانه نیمی از بازیکنان نیامده اند و نیمی هم در اردوی تیم ملی هستند و با همین تعداد تمرین را آغاز می کنیم. قرار بود دیروز با بچه ها تسویه حساب نمایند ولی متاسفانه یک وعده به وعده های قبلی اضافه شد و هیچ اتفاقی دیروز رخ نداد و به همین دلیل بچه ها به تمرین نیامدند.

گل محمدی درباره ادعای سرپرست این باشگاه مبنی بر پرداختی به بازیکنان گفت: آن هایی که متولی این تیم هستند باید جواب بدهند. این تیم مدیرعامل و هیات مدیره دارد. یک نفر به خودش زحمت نداد بیاید خیر مقدم بگوید یا استقبال کند، انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد. بازیکنان ما جلوی پا، سر گذاشتند. با تمام مسائلی که وجود دارد غیرت گذاشتند. هر طور که حساب کنید از نظر امکانات و این مسائل پرسپولیس نباید فینالیست می شد ولی فقط به خاطر غیرت و همت بچه ها این رخ داد.

سرمربی پرسپولیس درباره مطالبات برانکو گفت: مطالبات او از دو سال پیش تعیین است. هر وقت بحث مطالبات می گردد می گویند پول برانکو، طلب برانکو دستاویزی شده پول بچه ها را ندهند.

وی در ادامه درباره شرایط محمد انصاری، محمد نادری و شجاع خلیل زاده گفت: انصاری تا آخر سال جاری به ما نمی رسد. او بازیکن مصدوم ما است و امکان استفاده از او وجود ندارد. با نادری هم چند بار صحبت کردم، قرار بود به باشگاه برود، ولی مثل این که باشگاه تمایلی ندارد. به عنوان یک مربی می گویم شجاع خلیل زاده و بقیه بازیکنان را می خواهم. بقیه مسائل بین بازیکنان و باشگاه است. شجاع ثابت نموده چقدر پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم علاقمند است. چند بار به باشگاه رفته اما مسائلش حل نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1325

به "یحیی گل محمدی: فینالیست آسیا شدیم اما انگار پرسپولیس یتیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: فینالیست آسیا شدیم اما انگار پرسپولیس یتیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید