100 میلیارد تومان اعتبار راه و آب روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 70 میلیارد تومان اعتبار به راه روستایی و 30 میلیارد تومان به بحث آب آشامیدنی روستایی و عشایری اختصاص پیدا کرده است و بر اساس اولویت در بین شهرستان ها توزیع شد.

100 میلیارد تومان اعتبار راه و آب روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

علی شهریارپور 10 مهرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 2500 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: این اعتبارات شامل تملک دارایی های سرمایه ای، اعتبارات توازن، نفت، راه روستایی، اعتبار در اختیار نمایندگان استان، نفت، گاز، مالیات و ... است، در حال حاضر هم 100 میلیارد تومان اعتبار از محل راه روستایی و آب شرب روستایی و عشایری توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: از 440 میلیارد تومان اعتبارات توازن حدود 221 میلیارد تومان توزیع شده است و برای 219 میلیارد تومان اعتبارات ملی طرح انتخاب و به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.

وی اعلام نمود: همچنین برای 1088 میلیارد تومان طرح ملی و ملی استانی شده موافقت نامه مبادله شده است و 62 میلیارد تومان اعتبار هم به بخش تنش آبی اختصاص پیدا کرده و برای این طرح ها موافقت نامه مبادله شد.

شهریارپور با اشاره به اینکه از 2500 میلیارد تومان اعتبارات چهارمحال و بختیاری حدود 2000 میلیارد تومان تعیین تکلیف شده است، گفت: حدود 398 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به استان اختصاص یافته است، اما برای توزیع این اعتبار دچار اختلاف نظر هستیم و منتظر دستورالعمل نو هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نام کرد: حدود 70 میلیارد تومان اعتبار به راه روستایی و 30 میلیارد تومان به بحث آب آشامیدنی روستایی و عشایری اختصاص پیدا کرده است و بر اساس اولویت در بین شهرستان ها توزیع شد.

وی در ادامه با بیان اینکه 37 اولویت پژوهشی برای سال 1400 در چهارمحال و بختیاری تعیین شده است، گفت: باید علاوه بر اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی حدود یک درصد اعتبارات هزینه ای استان به فعالیت های پژوهشی اختصاص پیدا کند.

شهریارپور افزود: امسال 600 میلیون تومان به مباحث پژوهشی در چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در سرانجام گفت: برای تسهیل در فرایند سرمایه گذاری و کاهش نامه نگاری به دستگاه های اجرایی گروه کاری نقشه و اطلاعات مکانی تشکیل خواهد شد، تا دسترسی به اطلاعات مکان ها از طریق سامانه تسهیل شود.

در ادامه جلسه تهمتن عبدالهی- مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری از اختصاص 32 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل هدفمندی یارانه ها برای مباحث تولید، اشتغال و کارآفرینی خبر داد و گفت: سهم این استان از این اعتبارات 4.3 درصد است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری پس از استان کرمانشاه در رتبه دوم برای تخصیص این اعتبارات واقع شده است، 13 دستگاه اجرایی تا سرانجام آذرماه فرصت دارند بر اساس برنامه اعلام شده از طریق وزارتخانه مربوطه این اعتبارت را جذب کند، اگر مهلت جذب اعتبار به سرانجام برسد این اعتبار به سایر استان ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1891

به "100 میلیارد تومان اعتبار راه و آب روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 میلیارد تومان اعتبار راه و آب روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید