20 محصول دانش بنیان ایرانی در کنیا ثبت شد

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، در بهمن ماه سال 99 که خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در کنیا کار خود را رسما آغاز کرد. این مرکز در ساختمان قدیمی و بازسازی شده سفارت ایران در کشور کنیا و شهر نایروبی قرار گرفته است.

20 محصول دانش بنیان ایرانی در کنیا ثبت شد

تا به امروز و در مدت کوتاهی که از افتتاحیه فاز اول این مرکز سپری شده، 20 محصول و تجهیزات پزشکی از 4 شرکت دانش بنیان در وزارت بهداشت کنیا به ثبت رسیده و صادرات 40 هزار دلاری محصولات دانش بنیان هم رقم خورده است.

مانیتور علائم حیاتی و ونتیلاتور تنفسی، الکتروکوتر جراحی، ترمومتر، البسه محافظتی و ماسک از جمله این محصولات هستند. همچنین محموله دوم تجهیزات پزشکی دانش بنیان ایرانی به ارزش 70 هزار دلار هم به کنیا ارسال شد.

در حال حاضر اقدامات لازم برای ارسال یک کانتینر انواع محصولات ضدعفونی دانش بنیان به ارزش تقریبی 20 هزار دلار در حال انجام است و تا انتهای تیرماه به مقصد کنیا ارسال خواهد شد.

به پشتوانه خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در کنیا، امضای یک قرارداد تجاری برای محصولات دانش بنیان در حوزه محصولات ساختمانی به ارزش 40 هزار دلار محقق شده است. در حال حاضر هم مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد فروش ماشین آلات خط تولید آب معدنی یک شرکت دانش بنیان در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1783

به "20 محصول دانش بنیان ایرانی در کنیا ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 محصول دانش بنیان ایرانی در کنیا ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید