شاهکاری دیگر از راک استار گیمز؛ نقدها و نمرات Red Dead Redemption 2 منتشر شدند

به گزارش تور یونان ارزان، همانطور که شاید از چند سال پیش انتظار آن را داشتیم، استودیوی بازی سازی راک استار گیمز با ساخته جدید خود تکانی به صنعت بازی داده است. نقدها و نمرات بازی Red Dead Redemption 2 عرضه شده اند و همه آن ها از این بازی به عنوان یکی از بهترین تجربه های تاریخ صنعت بازی یاد می نمایند.

شاهکاری دیگر از راک استار گیمز؛ نقدها و نمرات Red Dead Redemption 2 منتشر شدند

بازی Red Dead Redemption 2 چپ و راست از بیشتر منتقدان، سایت ها و نشریات، نمره کامل را دریافت نموده است؛ طوری که وقتی به لیست نمرات بازی نگاه می کنیم، چیزی به غیر از نمرات 10 از 10 یا نمره 5 از 5 به چشم مان نمی خورد. انتظار این موضوع را هم داشتیم. ماه هاست که درباره بازی Red Dead Redemption 2 و حول سیستم ها و دنیای آن نوشته ایم. با این حال، منتقدان می گویند که خودمان باید این دنیای جدید راک استار را تجربه کنیم تا شگفت انگیز بودن آن و غافلگیری های که دارد را متوجه شویم.

جملات عجیب و غریبی در برخی نقدها می بینیم. برای مثال منتقد شعبه ایتالیای سایت IGN نوشته است که رد دد ریدمپشن 2 بهترین داستان تاریخ صنعت بازی و یکی از بهترین محیط های باز را دارد. از آن طرف منتقد یوروگیمر گفته است که احتمالا تا نسل بعد چیزی شبیه به دنیای این بازی نخواهیم دید.

تحسین و تمجید، تنها چیزی است که در بیشتر نقدها به چشم می خورد. البته همانطور که گفتیم، تمام منتقدان هم به بازی نمره کامل نداده اند (یعنی قضیه Zelda: Breath of the Wild تکرار نشده است!). برای مثال منتقدان دو وب سایت گیم اسپات و یو اس گیمر به ترتیب نمرات 9 از 10 و 4.5 از 5 را برای بازی در نظر گرفته و گفته اند که بازی از همه نظر شگفت انگیز است، ولی روند حرکت بازی در برخی نقاط کند می گردد.

در ادامه سعی نموده ایم خلاصه ای از نقدهای Red Dead Redemption 2 را برای تان جمع آوری کنیم.

IGN: نمره 10 از 10

رد دد ریدمپشن 2 شانه به شانه در کنار جی تی ای 5 و به عنوان یکی از بهترین بازی های عصر امروز قرار می گیرد. بازی دوره زمانی زشتی را به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده است و بسیار پرداخت شده. از طرفی بازی بسیار سرگرم نماینده است و بهترین قصه راک استار را هم در خودش جای داده. حتی پس از این که قصه طولانی بازی را تمام کردم، بی صبرانه می خواهم به بازی کردن ادامه دهم. چنین سطح کیفیتی در یک بازی را زیاد نمی بینییم؛ یک ادای احترام پرداخت شده به عصر بی قانون غرب وحشی. دنبال یکی از بهترین تجربه های تک نفره این نسل می گشت؟ سراغ این بازی را بگیرید.

The Guardian: نمره 5 از 5

شکی در این نیست که رد دد ریدمپشن 2 یکی از برجسته ترین بازی های حال حاضر است. این بازی سطح جدیدی را برای دنیاهای واقع گرایانه تعریف می نماید، ولی در عین حال هم از نظر روایی قصه ای در غرب وحشی به تصویر می کشد که تیره و تاریک و حسابی هم طولانی است. به غیر از چند مورد، آن همه قصه ای که نویسندگان راک استار برای این گروه خلافکار تعریف نموده بسیار خوب از آب درآمده اند. مکاشفه های لذت بخش هر مرحله و هر فصل نهایتا در کنار هم قرار می گیرند و به یک روایت بزرگ و پیچیده و هیجان انگیز تبدیل می شوند. از آن طرف هم قصه هایی که خودتان در دنیای بازی کشف می کنید از قصه اصلی کم ندارند. حدود 2000 نفر روی بازی سخت کار نموده اند (برخی اوقات سخت تر از آن چه که باید) تا این بازی ساخته گردد. تک تک آن افراد باید به کاری که نموده اند افتخار نمایند.

GameSpot: نمره 9 از 10

بازی رد دد ریدمشپن روی قصه جان مارستن تمرکز داشت، ولی رد دد 2 درباره کل گروه گنگستری ون در لیند است؛ گروهی که نمادی از یک جامعه، یک ایدئولوژی و رگه های انتهای غرب وحشی است. قصه بازی البته درباره آرتور است، ولی نگاهی که او به کل گروه دارد، و قصه شخصی و پر از فراز و نشیب او، در خدمت روایتی بزرگ تر است. تعدادی از سیستم های بازی گیج نماینده هستند و ساختار برخی از مراحل هم قابل پیش بینی است، ولی به خوبی به یاری قصه آمده اند. رد دد ریدمپشن 2 یک پیش درآمد شگفت انگیز است؛ یک پیش درآمد که قصه ای احساسی و تفکربرانگیز تعریف می نماید. دنیای بازی آن قدر خوب است که وقتی این قصه به انتها رسید، نمی خواهید آن را ترک کنید.

Game Informer: نمره 10 از 10

راک استار باز هم استانداردهای خود را به سطح بالاتری برده است. زیبایی به تصویر کشیدن گروه گنگستری ون در لیند و قصه ای شگفت انگیز که به خوبی با بازی قبلی گره می خورد، در کنار عمق و وسعت دنیای باز رد دد ریدمپشن 2، تجربه این بازی را لازم نموده است. راک استار باز هم بازی ای ساخته است که تجربه یک محیط باز را از نو تعریف می نماید. بازی موفقیت بزرگی است که هر گیمری باید آن را تجربه کند.

می توانید در ادامه، تمام نمراتی که به بازی داده شده است را ببینید:

بازی Red Dead Redemption 2 فردا (یا اگر نسخه دیجیتالی را دارید، تا ساعاتی دیگر) رسما روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

  • DualShockers: نمره 10 از 10
  • IGN Italy: نمره 10 از 10
  • Stevivor: نمره 10 از 10
  • IGN Spain: نمره 10 از 10
  • GamingTrend: نمره 100 از 100
  • Attack of the Fanboy: نمره 5 از 5
  • Telegraph: نمره 5 از 5
  • IGN: نمره 10 از 10
  • Digita Trends: نمره 5 از 5
  • Game Informer: نمره 10 از 10
  • PlayStation Universe: نمره 10 از 10
  • We Got this Covered: نمره 5 از 5
  • Press Start: نره 10 از 10
  • Twinfinite: نمره 10 از 10
  • Gameblogfr: نمره 10 از 10
  • GamesRadar: نمره 5 از 5
  • Destructoid: نمره 9.5 از 10
  • Metro Game Central: نمره 9 از 10
  • VideoGamer: نمره 9 از 10
  • GameSpot: نمره 9 از 10
  • USgamer: نمره 4.5 از 5
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 156

به "شاهکاری دیگر از راک استار گیمز؛ نقدها و نمرات Red Dead Redemption 2 منتشر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکاری دیگر از راک استار گیمز؛ نقدها و نمرات Red Dead Redemption 2 منتشر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید