هوک: تحریم های اروپا علیه ایران کافی نیست

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از نشنال، برایان هوک، نماینده آمریکا در امور ایران با طرح اتهامات تکراری خود مدعی شد که تحریم های اتحادیه اروپا علیه تهران کافی نیست.

هوک: تحریم های اروپا علیه ایران کافی نیست

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هوک همچنین مدعی شده که ایران خواهان جنگ های بی انتها در یمن است.

نماینده ارشد وزارت خارجه آمریکا که برای لابی گری در جهت جلب موافقت انگیس با تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در لندن به سر می برد، در ادامه مدعی شد که هیچکس اعتقادی ندارد که ایران باید بتواند به خرید و فروش تسلیحات متعارف مانند جنگنده های نظامی، تانک، سیستم های کالیبر دقیق، رزم ناو و انواع مختلف موشک بپردازد.

به ادعای هوک، ایران به دنبال جنگ های بی انتها در جبهه جنوبی عربستان سعودی واقع در یمن است و از حوثی ها حمایت می نماید.

این دیپلمات آمریکایی همچنین مدعی شد که اگر تحریم تسلیحاتی علیه ایران در شورای امنیت تمدید نگردد، منطقه ناپایدارتر خواهد شد و آزادی کشتیرانی با تهدیدات بیشتری در منطقه روبرو خواهد شد.

هوک در ادامه گفت: این که اروپا علیه ایران تحریم داشته باشد خوب است، اما ما احتیاج به تحریم های جهانی علیه ایران داریم و اگر تحریم های جهانی وجود نداشته باشد، ایران تسلیحات بیشتری خریداری خواهد نمود.

برایان هوک همچنین مدعی شد که سوال پیش روی جامعه جهانی این نیست که آیا تحریم تسلیحاتی ایران تمدید گردد یا خیر، بلکه مسئله این است که این تحریم ها چگونه و تا کی باید تمدید گردد.

ادعاهای نماینده آمریکا علیه ایران در شرایطی مطرح شده که براساس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، تحریم های تسلیحاتی علیه ایران در پائیز سال جاری منقضی خواهد شد، اما آمریکا از مدت ها پیش در کوشش است تا از اجرایی شدن قطعنامه شورای امنیت درباره انقضای تحریم تسلیحاتی ایران جلوگیری کند. با این حال کشورهای روسیه و چین به عنوان اعضای دائم شورای امنیت با این هدف آمریکا مخالفت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1211

به "هوک: تحریم های اروپا علیه ایران کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوک: تحریم های اروپا علیه ایران کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید