چین در خصوص عواقب جانب داری از آمریکا به کانادا هشدار داد

به گزارش تور یونان ارزان، گنگ شائونگ سخنگوی وزارت خارجه چین خطاب به مقامات دولت کانادا گفت: امیدواریم اُتاوا عواقب جانب داری از آمریکا را درک کند.

چین در خصوص عواقب جانب داری از آمریکا به کانادا هشدار داد

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه چین به کانادا هشدار داد جانب داری از آمریکا و عمل کردن مطابق میل واشنگتن عواقبی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

به نوشته خبرگزاری رویترز، گنگ شائونگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین، در پاسخ به خبرنگارانی که درخصوص صحبت احتاقتصادی دونالد ترامپ و شی جین پینگ رئیس جمهور چین درخصوص دو کانادایی بازداشت شده در پکن پرسیدند، گفت: امیدواریم طرف کانادایی عواقب کامل جان فشانی برای منافع آمریکا را بفهمد و بیش از این به خود آسیب نزنند.

این سخنان شائونگ پس از دیدار روز پنج شنبه مایک پنس معاون ترامپ با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا عنوان شد. او در این سفر درخصوص کانادایی های بازداشت شده در چین و مسائل پیرامون شرکت تکنولوژی هوآوی و جنگ اقتصادی با ترودو گفت وگو کرد.

همچنین پنس از کانادا خواست در جلوگیری از آنچه نفوذ مخرب کوبا در ونزوئلا نامید، نقش فعال تری داشته باشد.

دستگیری این دو کانادایی به اتهام جاسوسی، پس از آن رخ داد که دولت کانادا، منگ وانژو مدیر اقتصادی شرکت هوآوی را به جرم نقض تحریم های ایران بازداشت کرد و خاطرنشان کرد ممکن است او را به آمریکا تحویل دهد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 310

به "چین در خصوص عواقب جانب داری از آمریکا به کانادا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین در خصوص عواقب جانب داری از آمریکا به کانادا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید